De reis naar Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Koen Verlaan - WaarBenJij.nu De reis naar Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Koen Verlaan - WaarBenJij.nu

De reis naar Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Koen

04 Februari 2013 | Griekenland, Athene

Nu ben ik op het schip naar Kreta. Mijn vader vertelde me nog toen ik wegging dat ik een wit zeil moest heisen als het me zou lukken om de Minotaurus te doden. Anders moesten ze gewoon zwart blijven.

  • 08 April 2013 - 11:23

    Mark:

    Erg kort. Jullie hadden meer over de reis kunnen vertellen. Stel je voor dat je zelf op vakantie bent, dan vertel je ook over de sfeer en wat je gezien hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 2252

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 31 December 2013

Theseus' reis naar Kreta

Landen bezocht: